View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
peter
|
Posted: Tue Jul 25, 2006 5:54 pm Post subject: F-Krysset PDF FIL |
|
|
Hej admin
Hur anv�nder man en pdf fil ? om man vill fylla i ett par bokst�ver i rutorna i Anders luriga kryss, har provat lite olika varianter men det funkar inte.
M�nga H�lsningar
Peter |
|
Back to top » |
|
 |
admin Site Admin
|
Posted: Tue Jul 25, 2006 7:09 pm Post subject: |
|
|
S�vitt jag f�rst�r m�ste man skriva ut PDF-filen p� papper, och fylla i bokst�verna "f�r hand" -- visst, det �r artonhundratalsteknologi; men jag tror att man beh�ver n�got speciellt verktyg fr�n Adobe f�r att g�ra "aktiva" dokument, s�dana som till exempel v�r k�re storebror skatteverket tillhandah�ller. Och det kostar pengar...
Exakt hur Headmaster har t�nkt sig att vi ska mejla in l�sningen har jag inte b�rjat fundera p� �n; s� l�nge som jag, till exempel, inte har en susning om vad en "kinkan-kolli-flicka" kan vara f�r n�got har jag skjutit dylika problem p� framtiden... |
|
Back to top » |
|
 |
Headmaster

|
Posted: Thu Jul 27, 2006 7:58 am Post subject: |
|
|
admin wrote: |
S�vitt jag f�rst�r m�ste man skriva ut PDF-filen p� papper, och fylla i bokst�verna "f�r hand" -- visst, det �r artonhundratalsteknologi; men jag tror att man beh�ver n�got speciellt verktyg fr�n Adobe f�r att g�ra "aktiva" dokument, s�dana som till exempel v�r k�re storebror skatteverket tillhandah�ller. Och det kostar pengar...
Exakt hur Headmaster har t�nkt sig att vi ska mejla in l�sningen har jag inte b�rjat fundera p� �n; s� l�nge som jag, till exempel, inte har en susning om vad en "kinkan-kolli-flicka" kan vara f�r n�got har jag skjutit dylika problem p� framtiden... |
Lite 1800-talsteknologi m�ste vi ha kvar
Det g�r bra att skriva ut PDF:en, fylla i och posta den till oss, Roslagsgatan 11, 11355 Stockholm. Eller scanna in, fotografera av, och maila oss filen.
Allting ordnar sig p� b�sta s�tt
OK, "kinkan-kolli-flicka" var kanske on�digt n�rdigt, men ett litet tips �r trakterna kring "Hysteriska Draget"...
(F)Headmaster _________________ Roll along... Sail away! |
|
Back to top » |
|
 |
Ingvar
Joined: 15 Jan 2006 Posts: 138 Location: Urg�teborgare men bor i Bor�s
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 8:28 pm Post subject: |
|
|
Hej alla i sommarv�rmen.....
V�r dyrkade Headmaster sprider sina ledtr�dar lite varstans...
Allts� - jag b�rjar misstr�sta! Detta F-kryss �r minst sagt sv�rl�st. Jag tror det vore bra att skicka in �ven ofullst�ndiga l�sningar n�r tiden g�r ut. Att scanna in F-krysset n�r det �r s� fullt det och sedan maila det �r iallafall s� jag t�nkt mig detta.
Varma h�lsningar / Ingvar _________________ "Nobody is perfect - not even a perfect stranger" (Chrissie Hynde 1983) |
|
Back to top » |
|
 |
hydra
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 10:01 pm Post subject: |
|
|
Ja "kinkan kolli flicka" var sv�r. Jag kom fram till n�got som st�mde i rutorna, men f�rst�r fortfarande inte kopplingen. Anders lilla senaste ledtr�d ger mig visst hopp om att jag trots allt var r�tt p� det. _________________ Jag �r inte den du tror, det har jag aldrig varit, kommer hellre aldrig bli, det verkar dj�vligt marigt. |
|
Back to top » |
|
 |
|